Budget bepalen

Online Adverteren, bereken je kosten!

Online adverteren, wat kost dit nou eigenlijk? Een vraag die iedere ondernemer zich wel eens stelt. Hoe bepaal ik het budget voor mijn online advertenties? Dit zijn natuurlijk logische en belangrijke vragen. Een nog belangrijkere vraag is wat…
Marketing Automation Misverstanden

5 misverstanden over Marketing Automation bij het MKB

, ,
Er zijn nogal wat misvattingen over het fenomeen Marketing Automation. En dan met name in het MKB. Die misvattingen zijn ontstaan omdat Marketing Automation een trendgevoelige term is. Dat soort termen worden te pas en te onpas toegepast (door…

Marketing automation met ActiveCampaign

, ,
In veel ondernemingen kan er nog het een en ander geautomatiseerd worden. Wanneer dit goed toegepast is kan er veel tijd gewonnen worden, én tegelijk kan de omzet verhoogd worden door contacten een persoonlijke benadering te bieden...
Marketing automation

Marketing Automation is voor iedereen

,
Marketing automation; iedereen heeft het er over. Als je alle marketing professionals en bureau’s moet geloven, ben je als bedrijf gedoemd als je geen marketing automation toepast! Maar wat is het eigenlijk? Wat kan je er precies mee doen en bereiken? En welke fouten wil je niet maken?
Drip campagne

Zo maak je een drip campagne

, ,
Een drip-campagne is een geautomatiseerde set van e-mails waarmee je druppelsgewijs informatie verstuurd om prospects door de Buyer Journey te loodsen. Een drip- campagne kan je op verschillende manieren inzetten.

Evalueer en optimaliseer

,
Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Dus moet je met regelmaat evalueren of je; A) op de goede weg bent en B) die weg ook de juiste resultaten oplevert. Evalueren voelt vaak als een last. Het kost tijd en die…

Het belang van meten = weten

,
Wil je groeien, blijven groeien of sneller groeien? Dan heb je vast nagedacht over je groeiambitie. En je hebt misschien al een plan. In dat plan heb je doelen geformuleerd. Dan is het logisch dat je wilt meten om te weten of je je doelen gaat…
beter verkopen

Verkopen is niet meer van deze tijd

, ,
Persoonlijke verkoop is voor veel ondernemingen onmisbaar in het realiseren van groei. Persoonlijk contact is en blijft demeest effectieve methode voor het opbouwen van een persoonlijke relatie. Verkopen is onmisbaar in in business to business…
niet iedereen is je doelgroep

Niet iedereen is je doelgroep

, ,
Het bepalen van je doelgroep is een kritische succesfactor in het realiseren van groei. Hoe meer je jouw marketing en sales inspanningen kunt concentreren op een specifieke groep mensen, hoe effectiever je zult zijn. Je doelgroep is dus nooit…