
Brandon Lupgens
Sales & Growth Lead
Brandon is een energieke Sales & Growth Lead bij Anglers. Kort na zijn bachelor Commerciële Economie ging hij aan de slag bij Anglers, waar hij sindsdien met klanten werkt aan meetbare online groei. Hij combineert de praktijkervaring van een multinational in de FMCG, een non-food groothandel en speelgoedimporteur met strategisch inzicht uit zijn MBA aan de Rotterdam School of Management. Brandon zet doelen om in haalbare plannen, schakelt soepel tussen klantbehoefte en groeipotentie, en gelooft dat groei begint bij échte samenwerking.
Interesses
Certificaten
Ervaring
Sales & Growth Lead – Opdrachtgever Anglers
Als Sales & Growth Lead bij Anglers is Brandon het aanspreekpunt voor uiteenlopende commerciële uitdagingen. Hij structureert kansen, lost uitdagingen op en denkt proactief mee met zowel het team als de klant. Met een scherp oog voor groei en een open oor voor wat er speelt, zorgt hij ervoor dat plannen niet op papier blijven, maar leiden tot concreet resultaat.
Management Assistent – Opdrachtgever Anglers
Binnen Anglers is Brandon verantwoordelijk voor veel uiteenlopende taken. Het bedrijf krijgt dagelijks vele uitdagingen op zijn pad. Brandon is er om deze uitdagingen op te lossen, te structureren en pro-actief op te reageren!
Commercieel Stagiair – UP International
Zijn afstudeerstage heeft hij gehouden bij UP International. Dit bedrijf is werkzaam binnen de im- en export van speelgoedartikelen. Hier heeft hij zich bezig gehouden met de ontwikkeling van een verkoopplan, gericht op branche vervaagde retailers. De afstudeerstage is door de Hogeschool Rotterdam beoordeeld met een 10!
Project Consultant CAGT – Interfilter Group
Hier was Brandon, samen met zijn groepsgenoten, mede-verantwoordelijk voor de verkoop- en marketingstrategie van het nieuwe ‘Compressed Air and Gas Treatment’ (CAGT) segment.
Marketeer & Magazijn – Cilgro Distributie
Na vier jaar lang gewerkt te hebben als winkel- en magazijnmedewerker, mocht hij ook de marketingstrategie van Cilgro vormgeven. Hier heeft hij zich bezig gehouden met het optimaliseren van de producten, website en overige zichtbaarheid van Cilgro Distributie.
Shopper Activation Intern – Mondelēz International
Binnen Mondelēz was Brandon betrokken bij de ontwikkeling, maar ook de uitvoering van ‘below-the-line’ marketing campagnes. Hierbij kan je denken aan displays, Out-of-home schermen, Billboards, print media en onlineadvertenties. Dit heeft hij gedaan voor de bekende merken, Oreo, Milka, Liga, TUC, Côte d’Or, Stimorol, Mikado en Grenade.
Student Coach – Rotterdam Business School
Tijdens zijn bachelor heeft hij gewerkt voor de Rotterdam Business School. Samen met een mede-student was hij verantwoordelijk voor twee klassen. Het aanbrengen van een structureel les-programma en het begeleiden/‘lesgeven’ van een klas, waren Brandons taken.
Opleidingen
Master in Management – Erasmus Universiteit (RSM)
Van 2025 tot 2027
Pre-master Bedrijfskunde – Erasmus Universiteit (RSM)
Van 2024 tot 2025
International and Luxury Marketing – INSEEC Grande École – Parijs
Van 2023 tot 2024
Commerciële Economie (GMS) – Rotterdam Business School
Van 2020 tot 2024
Havo (Economie en Maatschappij) – Laurens Lyceum – Rotterdam
Van 2015 tot 2020