Brandon Lupgens

Brandon Lupgens

Sales & Growth Lead

Brandon is een energieke Sales & Growth Lead bij Anglers. Kort na zijn bachelor Commerciële Economie ging hij aan de slag bij Anglers, waar hij sindsdien met klanten werkt aan meetbare online groei. Hij combineert de praktijkervaring van een multinational in de FMCG, een non-food groothandel en speelgoedimporteur met strategisch inzicht uit zijn MBA aan de Rotterdam School of Management. Brandon zet doelen om in haalbare plannen, schakelt soepel tussen klantbehoefte en groeipotentie, en gelooft dat groei begint bij échte samenwerking.

Interesses

Hardlopen
Voetbal
Frankrijk
Muziek (Jazz)

Certificaten

TOEFL – IBT

Engels taalvaardigheidsexamen
Score van 104

TOSA EXCEL 365

Score van 774

Excel Skills for Business

 Macquarie University

Ervaring

Sales & Growth Lead – Opdrachtgever Anglers

Als Sales & Growth Lead bij Anglers is Brandon het aanspreekpunt voor uiteenlopende commerciële uitdagingen. Hij structureert kansen, lost uitdagingen op en denkt proactief mee met zowel het team als de klant. Met een scherp oog voor groei en een open oor voor wat er speelt, zorgt hij ervoor dat plannen niet op papier blijven, maar leiden tot concreet resultaat.

Management Assistent – Opdrachtgever Anglers

Binnen Anglers is Brandon verantwoordelijk voor veel uiteenlopende taken. Het bedrijf krijgt dagelijks vele uitdagingen op zijn pad. Brandon is er om deze uitdagingen op te lossen, te structureren en pro-actief op te reageren!

Commercieel Stagiair – UP International

Zijn afstudeerstage heeft hij gehouden bij UP International. Dit bedrijf is werkzaam binnen de im- en export van speelgoedartikelen. Hier heeft hij zich bezig gehouden met de ontwikkeling van een verkoopplan, gericht op branche vervaagde retailers. De afstudeerstage is door de Hogeschool Rotterdam beoordeeld met een 10!

Project Consultant CAGT – Interfilter Group

Hier was Brandon, samen met zijn groepsgenoten, mede-verantwoordelijk voor de verkoop- en marketingstrategie van het nieuwe ‘Compressed Air and Gas Treatment’ (CAGT) segment.

Marketeer & Magazijn – Cilgro Distributie

Na vier jaar lang gewerkt te hebben als winkel- en magazijnmedewerker, mocht hij ook de marketingstrategie van Cilgro vormgeven. Hier heeft hij zich bezig gehouden met het optimaliseren van de producten, website en overige zichtbaarheid van Cilgro Distributie.

Shopper Activation Intern – Mondelēz International

Binnen Mondelēz was Brandon betrokken bij de ontwikkeling, maar ook de uitvoering van ‘below-the-line’ marketing campagnes. Hierbij kan je denken aan displays, Out-of-home schermen, Billboards, print media en onlineadvertenties. Dit heeft hij gedaan voor de bekende merken, Oreo, Milka, Liga, TUC, Côte d’Or, Stimorol, Mikado en Grenade.

Student Coach – Rotterdam Business School

Tijdens zijn bachelor heeft hij gewerkt voor de Rotterdam Business School. Samen met een mede-student was hij verantwoordelijk voor twee klassen. Het aanbrengen van een structureel les-programma en het begeleiden/‘lesgeven’ van een klas, waren Brandons taken.


Opleidingen

Master in Management – Erasmus Universiteit (RSM)

Van 2025 tot 2027

Pre-master Bedrijfskunde – Erasmus Universiteit (RSM)

Van 2024 tot 2025

International and Luxury Marketing – INSEEC Grande École – Parijs

Van 2023 tot 2024

Commerciële Economie (GMS) – Rotterdam Business School

Van 2020 tot 2024

Havo (Economie en Maatschappij) – Laurens Lyceum – Rotterdam

Van 2015 tot 2020