Onze online marketing kennis
Direct toepasbaar voor meer impact!
Mis niks: meld je aan voor de Anglers nieuwsbrief.
Bij Anglers delen we graag onze praktijkervaring en inzichten om jouw bedrijf online te laten groeien. Duik in onze blogs voor concrete tips, actuele trends en bewezen strategieën die je direct kunt inzetten.
No cure no pay zoekmachine optimalisatie – een risicovolle keuze
Regelmatig krijgen wij de vraag of we op basis van ‘no cure no pay’ zoekmachine-optimalisatie willen uitvoeren. Dit concept, dat letterlijk vertaald kan worden als ‘geen oplossing, geen betaling’, is…
Cookieless adverteren: terug naar het oude vertrouwde?
2024 is het jaar dat alles verandert met de bekende (of beruchte) cookies. De term ‘cookieloos adverteren’ hoor je waarschijnlijk de laatste tijd dan ook veel voorbij komen. Het is…
Berkman: Hoe je de “gewone consument” motiveert via online marketing
In onze blogs en cases praten we veelal over online marketing inzet voor B2B. Interessant! Want leads verzamelen via online kanalen kan best lastig zijn. Daar heb je een sterk…
Online marketing advies: de start naar groei
We hoeven jou hopelijk niet meer wijs te maken online vindbaarheid ontzettend belangrijk is voor jouw bedrijf. Als je online niet te vinden bent, loop je gegarandeerd conversies mis! Maar…
Conversieoptimalisatie gids voor zakelijk succes in 2024
Als ondernemer weet jij dat conversieoptimalisatie enorm belangrijk is – het is een echte gamechanger! Met conversieoptimalisatie kun je het aantal bezoekers dat ‘ja’ zegt tegen jouw aanbod verhogen. Deze…
Wat zijn third-party cookies?
Je hoort er steeds vaker over, maar weet eigenlijk niet goed waar het precies over gaat: third-party cookies. Door het invoeren van de AVG (Algemene verordering gegevensbescherming) in 2018 is…
Waarom zou je jouw online marketing uitbesteden?
Tegenwoordig is het erg belangrijk om aanwezig te zijn op online kanalen. Wanneer jij niet meedoet met het online spel, loop je het risico om niet gezien te worden. Voor…
Zo voorkom je dat je e-mails in de SPAM terecht komen!
Help, mijn e-mails komen niet aan bij mijn klanten! Het drukken op de verzendknop van een e-mail campagne kan een gevoel van paniek teweegbrengen. Heb ik alle instellingen wel gecontroleerd?…
Het verdwijnen van third party cookies: alles wat je moet weten
Heb je het al gehoord? Het einde van het cookie-tijdperk lijkt in zicht te zijn! Er wordt verwacht dat halverwege het nieuwe jaar (2024) de third party cookies verdwijnen. Omdat…
Gemini (voorheen Bard) vs ChatGPT – Wat zijn de verschillen?
Sinds de lancering van ChatGPT door OpenAI is de AI-chatbot een dagelijkse bondgenoot geworden voor velen. Daar reken ik mijzelf ook onder! Met ervaringen variërend van opmaken van e-mails tot…
Wat is ChatGPT en waarom het belangrijk is
In deze steeds digitaler wordende wereld zoeken we allemaal naar manieren om onze gesprekken met computers wat vloeiender en menselijker te maken. Dat is waar ChatGPT van OpenAI om de…
Waar voldoet een goede website aan?
In het huidige digitale tijdperk is een goed ontworpen en effectieve website essentieel voor bedrijven die online aanwezig willen zijn. Tegenwoordig is een website meer dan enkel en alleen een…
Wat kost het adverteren op LinkedIn eigenlijk (2023 update)
Waarom zou je op LinkedIn adverteren? Maak jij al gebruik van LinkedIn advertenties als onderdeel van jouw B2B-marketing? Of ben jij als recruiter opzoek naar een effectieve manier om nieuwe…
De waarheid over online marketing bureaus
Dit is een pleidooi voor eerlijkheid en transparantie Als MKB-ondernemer of marketing manager sta je voor een grote uitdaging. Je wilt groeien, je wilt je online aanwezigheid versterken, maar de…
7 SEO tips: zo word jij beter vindbaar in Google
Heb jij een belangrijke pagina waarvan je graag wilt dat je doelgroep deze goed kan vinden in Google zonder dat je geld uit gaat geven aan Google Ads? Of wil…