Onze online marketing kennis
Direct toepasbaar voor meer impact!

Mis niks: meld je aan voor de Anglers nieuwsbrief
We delen graag onze praktijkervaring en inzichten om jouw bedrijf online te laten groeien. Duik in onze blogs voor concrete tips, actuele trends en bewezen strategieën die je direct kunt inzetten.
CV Arnout Pieters
Arnout Pieters Afstudeerstagiair Arnout is een jonge marketing -en management student. Hij heeft naast marketing ook veel affiniteit met sport en volgt daarom opleiding Sportmarketing -en Management aan de Hogeschool…
Account Based Marketing (ABM): wat is het en waarom het werkt
Account Based marketing (ABM) wint snel aan populariteit binnen B2B marketing. Zeker in de IT-sector wordt deze aanpak steeds vaker ingezet om grip en focus te creëren. In plaats van…
Digital Marketing opleiding volgen? 7 redenen waarom dit jouw carrière versterkt
Een digital marketing opleiding is vandaag de dag geen luxe meer, maar een noodzaak. Als marketeer is jouw wereld constant in beweging. De digitalisering van marketing- en verkoopprocessen zorgt voor steeds meer…
Het is aanhaken of afhaken!
Dit artikel verscheen oorspronkelijk in het magazine STERKR, editie 06/2023 (#17), uitgegeven door MKB Rotterdam Rijnmond. Dat MKB bedrijven niet om online marketing heen kunnen, is sinds Corona wel duidelijk….
‘Effectieve marketing begint met een helder plan’
Onderstaand artikel is geschreven door Gabi Ouwerkerk en verscheen eerder in De Telegraaf op 15 juli 2025. Een foto op Instagram knallen of een TikTok-filmpje posten is zo gepiept voor…
Een LinkedIn-strategie die werkt, zelfs zonder strak plan
Je bent een ambitieuze ondernemer, directeur of manager. Je weet dat online zichtbaarheid je helpt om je bedrijf te laten groeien, maar consistent posten op LinkedIn? Daar komt het vaak…
De 7 grootste marketing misverstanden in het MKB en hoe je ermee omgaat
MKB-bedrijven barsten van ambitie. Ondernemers willen groeien, zichtbaarder worden en meer klanten aantrekken. Daarom is marketing in het MKB geen bijzaak – het is een groeimotor. Toch zien we bij…
GEO is geen vervanger van SEO: het is z’n beste teamgenoot
De wereld van zoekmachines verandert sneller dan je ‘Search Engine Optimization’ kunt uitspreken. Terwijl je jarenlang kon vertrouwen op SEO om je websiteverkeer te laten groeien, merk je het misschien…
Hoe Sowmedia haar leadopvolging transformeerde met Anglers
Sowmedia, een Rotterdams WordPress-bureau met ruim 15 jaar ervaring, weet als geen ander hoe je veilige en snelle websites bouwt die eenvoudig aan te passen zijn. Maar in de drukte…
Van ingehuurd naar ingewerkt: zo versterkte Elesa+Ganter hun marketingteam structureel
Met groei komen keuzes. Bij Elesa+Ganter lag er een duidelijke marketing ambitie op tafel. Met hun groot productaanbod, bergen data en een duidelijke focus was er één uitdaging: hoe breng…
9 vernieuwde websites voor Boerman Groep
Het bouwen van een website is één ding, maar het ontwikkelen van negen websites die zowel zelfstandig opereren als samen één sterke merkidentiteit uitstralen? Dat is een uitdaging op een…
Waarom een goede waardepropositie onmisbaar is voor je bedrijf
Hoe leg je in één zin uit waarom klanten voor jouw product of dienst moeten kiezen? Voor veel bedrijven is dat knap lastig. En dat is niet gek: doelgroepen veranderen,…
Marketing budget bepalen in 7 stappen! Weet je marketing budget
Een van de meeste gehoorde uitspraken over marketing en specifiek over adverteren is dat de helft van het budget weggegooid geld is. Alleen weet je niet welke helft. Je wilt…
Stappenplan: in 10 stappen een nieuwe website (laten) maken
Heb je nieuwe website nodig (of is ‘ie aan vervanging toe?) En denk je dat je met de bouwtools van tegenwoordig dat zelf wel ‘even’ kan? Wellicht is dat wel…
Waar sta ik in Google? Zo check je dat snel!
Je wilt met je bedrijf of organisatie graag goed vindbaar zijn in Google en je wilt dan ook graag zo hoog mogelijk in de zoekresultaten staan van Google. Maar waar…