Online Marketing

Internetmarketing of online marketing is een vorm van marketing van producten en diensten via internet. Hiermee bedoelen we internetreclame, maar ook minder directe vormen van marketing. Denk dan aan zoekmachinemarketing, affiliate marketing, e-mailmarketing, contentmarketing, virale marketing en social media.

Online Marketing biedt vele mogelijkheden tot het gericht en gepersonaliseerd benaderen van je doelgroepen. Marketing Automation kan hierin een belangrijke rol spelen. Wil je weten hoe je sneller kunt groeien door slimme inzet van internet marketing? Neem dan contact met ons op voor een afspraak.

Budget bepalen

Online Adverteren, bereken je kosten!

Online adverteren, wat kost dit nou eigenlijk? Een vraag die iedere ondernemer zich wel eens stelt. Hoe bepaal ik het budget voor mijn online advertenties? Dit zijn natuurlijk logische en belangrijke vragen. Een nog belangrijkere vraag is wat…
Coins

Kosten LinkedIn adverteren

, ,
Waarom adverteren op LinkedIn?Centraal binnen LinkedIn staat het professionele karakter van het netwerk. De expertise van de gebruikers is doorgaans terug te vinden binnen de informatie die door deze gebruikers wordt gedeeld op LinkedIn.…

Zo bepaal je jouw online marketing budget

,
Een van de meeste gehoorde uitspraken over marketing en dan specifiek adverteren, is dat de helft van het budget weggegooid geld is – je weet alleen niet welke helft. Dus hoe bepaal je jouw online marketing budget?Natuurlijk begin je…

Zo maak je persona's - een must als je sneller wilt groeien!

Met behulp van persona's creëer je tastbare mensen in plaats van een algemene doelgroep. Geen overbodige luxe bij het realiseren van online groei!
Wat is online marketing?

Online Marketing, wat is dat eigenlijk?

Vaak krijgen we de vraag “wat doen jullie nou precies?”. Dat is een logische vraag, want het online marketing vak is divers, diffuus, complex en verwarrend. De meeste ondernemers en managers hebben daarom ook geen idee. We vinden het zelf…
conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie: focus op de non-conversie

3 tips om je marketing rendement te verhogenConversie optimalisatie is een vak apart binnen het online marketing spectrum. Het omvat alle activiteiten die te maken hebben met het maximaliseren van het aantal website bezoekers dat…
Volg jij de guru's Anglers groeitip

Volg jij de Guru's?

Vanmorgen kwamen we er weer een tegen: “Start 2019 met de Perfecte Facebook Advertentie.” Je tijdlijn loopt er van over: de mensen die dé oplossing hebben om succesvol te zijn met Facebook of LinkedIn? Hun ‘unieke’ ontdekking belooft…
Denk vanuit de klant

Denk vanuit de klant!

Is dit geen open deur? Klopt! Maar toch blijkt 'denken vanuit de klant' in praktijk erg lastig. Veel bedrijven zijn zó met zichzelf bezig, dat ze geen tijd hebben om zich meer te verdiepen in de behoeften en problemen van de klant. Bovendien…

Gooi je Unique Selling Points overboord

Zonder onderscheidend vermogen heb je als bedrijf geen bestaansrecht. Ongetwijfeld kun je de Unique Selling Points van jouw bedrijf zo opnoemen. Heel goed! Maar val er je potentiële klant niet mee lastig! De inzet van Unique Selling Points Er…
always-be-closing

Always Be Connecting!

Ben je bekend met Always be Closing? Heb je Glengarry Glen Ross wel eens gezien? Alec Baldwin speelt in deze film de rol van Blake, een doorgewinterde en keiharde salesman. Hij geeft een van de krachtigste sales speeches ooit, waarin hij het…
niet iedereen is je doelgroep

Niet iedereen is je doelgroep

Het bepalen van je doelgroep is een kritische succesfactor in het realiseren van groei. Hoe meer je jouw marketing en sales inspanningen kunt concentreren op een specifieke groep mensen, hoe effectiever je zult zijn. Je doelgroep is dus nooit…