Sales

Traditionele marketing (beurzen, advertenties in vakbladen, etc.) en sales (cold calling, canvassen, etc.) zijn in in de meeste gevallen niet langer effectief. Deze drie statistieken onderstrepen dit.

Om te beginnen zitten prospects de in het eerste deel van het koopproces (buyers journey) vaak niet te wachten op een verkoper. Daarnaast koopt 80% van alle leads die sales terzijde schuift alsnog in de daarop volgende 2 jaar. Op de derde plaats wordt maar liefst 90% van de marketing kansen en mogelijkheden niet benut door door het verkoopteam. Als je als salesteam niet openstaat voor een ander perspectief op marketing & sales, vis je vroeg of laat achter het net!

Zo maak je persona's - een must als je sneller wilt groeien!

,
Met behulp van persona's creëer je tastbare mensen in plaats van een algemene doelgroep. Geen overbodige luxe bij het realiseren van online groei!
adverteren op LinkedIn tips

Adverteren op LinkedIn; handige tips & tricks

,
Adverteren op LinkedIn is al een tijdje mogelijk. Maar liefst 74 procent van de B2B-bedrijven gebruikt LinkedIn om aankoopbeslissingen te laten plaatsvinden. Niet zo gek ook, de conversieratio op LinkedIn blijkt wel drie keer zo hoog te zijn…

Beter evalueren en optimaliseren in 4 stappen

,
Je marketing en salesactiviteiten evalueren is belangrijk. Vaak razen bedrijven maar door van doel naar doel, zonder terug te kijken naar het proces dat ze doorlopen hebben. Want wees eerlijk: morgen is dichterbij dan gisteren. Het is logisch…
beter verkopen

Verkopen is niet meer van deze tijd

Persoonlijke verkoop is voor veel ondernemingen onmisbaar in het realiseren van groei. Persoonlijk contact is en blijft de meest effectieve methode voor het opbouwen van een persoonlijke relatie. Verkopen is onmisbaar in in business to…
Wat zijn leads eigenlijk?

Dit moet je zeker weten over leads en online marketing

,
Cold calling om leads te genereren is tegenwoordig minder effectief, tijdrovend, daardoor kostbaar en ook steeds minder gewenst. Potentiële  klanten - leads - willen jou zélf vinden en contacten als ze op zoek naar jouw product of dienst. Volgens…
sales en marketing groei

Marketing en sales digitaal verbinden

,
Veel mensen hebben me de afgelopen weken gevraagd wat het idee achter Anglers is. Waarom zijn jullie Anglers gestart? Wat doe je met online marketing en sales? En wat doe je anders dan wat je al deed? Eigenlijk draait het allemaal om verbinden. De…

SPANCO: salesproces met meetbare resultaten

Het SPANCO proces is een systematisch en duidelijk verkoopproces dat helpt om beter te presteren en meer omzet te realiseren. Het ondersteunt salesmanagement en salesteams om hun verkoopdoelen te bereiken. Wat is SPANCO? SPANCO is kortweg een…