Groeitips

Ben je op zoek naar omzetgroei? Volg dan onze Gratis Groeitips. Wekelijks publiceren we een nieuwe, handige Groeitip die jou als ondernemer of manager verder helpt in je online marketing en sales activiteiten.

De Anglers Groeitips zijn praktische en vaak verhelderende tips die B2B ondernemingen helpen om stap voor stap te groeien!

Succes met groeien!

conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie: focus op de non-conversie

,
3 tips om je marketing rendement te verhogenConversie optimalisatie is een vak apart binnen het online marketing spectrum. Het omvat alle activiteiten die te maken hebben met het maximaliseren van het aantal website bezoekers dat een…
Goede voornemens online marketing sales

Verander met kleine stapjes

Hoe ga jij je goede voornemens verwezenlijken? Het nieuwe jaar is weer begonnen. Heb je voornemens gemaakt? Ook zakelijk? Het voornemen om iets te realiseren vraagt meestal om een verandering. Soms een kleine verandering en soms een grote.…
Volg jij de guru's Anglers groeitip

Volg jij de Guru's?

Vanmorgen kwamen we er weer een tegen: “Start 2019 met de Perfecte Facebook Advertentie.” Je tijdlijn loopt er van over: de mensen die dé oplossing hebben om succesvol te zijn met Facebook of LinkedIn? Hun ‘unieke’ ontdekking belooft…
manieren bepalen klantwaarde

4 manieren om je klantwaarde te bepalen

Deze vraag stellen we aan al onze klanten: wat is de waarde van je klant en wat is een klant jou waard? Hoogste tijd om daar eens dieper op in te gaan. Wat is klantwaarde eigenlijk? Hoe bepaal je de waarde van een klant? En waarom is het belangrijk?…
Denk vanuit de klant

Denk vanuit de klant!

Is dit geen open deur? Klopt! Maar toch blijkt 'denken vanuit de klant' in praktijk erg lastig. Veel bedrijven zijn zó met zichzelf bezig, dat ze geen tijd hebben om zich meer te verdiepen in de behoeften en problemen van de klant. Bovendien…

Evalueer en optimaliseer

Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Dus moet je met regelmaat evalueren of je; A) op de goede weg bent en B) die weg ook de juiste resultaten oplevert. Evalueren voelt vaak als een last. Het kost tijd en die…

Het belang van meten = weten

Wil je groeien, blijven groeien of sneller groeien? Dan heb je vast nagedacht over je groeiambitie. En je hebt misschien al een plan. In dat plan heb je doelen geformuleerd. Dan is het logisch dat je wilt meten om te weten of je je doelen gaat…

Pipeline management is key!

Pipeline management is één van de kritische succesfactoren voor je marketing en sales. Een goed ingerichte pipeline geeft je inzicht en informatie op basis waarvan je jouw sales en marketing processen kunt evalueren en optimaliseren. Met als…

Gooi je Unique Selling Points overboord

Zonder onderscheidend vermogen heb je als bedrijf geen bestaansrecht. Ongetwijfeld kun je de Unique Selling Points van jouw bedrijf zo opnoemen. Heel goed! Maar val er je potentiële klant niet mee lastig! De inzet van Unique Selling Points Er…

Think big, start small, scale fast!

Als ondernemer heb je ambities om te groeien. Je droomt van doelen die misschien wel niet te realiseren lijken. Dromen is wel belangrijk. Je kunt alleen iets realiseren als je je er een voorstelling van kunt maken. En dan is het niet verkeerd…